Om Creations by Hannah

Creations by Hannah drivs utav mig, Hannah Börjesson. Jag är en 18 årig glad tjej som bor med min familj i Kungsbacka, en liten stad som ligger ca. en halvtimma från Göteborg. Jag läser nu andra året på gymnasiet med programmet handel och administration.

Min smyckestillverkning är något jag har varit igång med och haft intresse för sedan jag var 12 år (jag sålde även en del smycken redan då). Jag har varit aktiv i perioder och i början av 2011 bestämde jag mig för att börja sälja igen, och det var då jag öppnade denna smyckes bloggen som jag kallar för Creations by Hannah.

Har ni funderingar eller synpunkter är det bara att maila mig: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Läckert Hannah! Ser fram emot hur namnsmyckena kommer se ut :)

2011-02-12 @ 09:33:09
Postat av: matilda

riktigt snygga smycken!

jag är riktigt sugen på en ear-cuff, men jag vill inte ha med ett kors. så min fråga är har du någon utan kors? det ligger ingen ute iallafall.

tacksam för svar!

2011-03-15 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback