Göra en beställning

Innan du gör en beställning så är det viktigt att du läser köpvillkoren. Tryck HÄR för att läsa dem.

Vill du beställa ett smycke så gör du det genom att skicka ett mail till mig.

Mailet måste innehålla dessa punkter:
1. Här skriver du vad för typ av smycke du vill köpa/beställa (armband etc)
2. Här skriver du artikelnumret på smycket
3. Här skriver du namn, adress och telefonnummer
4. Övriga önskemål, t.ex. färg, antal berlocker/hängen, annan längd på ditt smycke
5. Om du ska beställa ett armband så skriver du ditt handledsmått här. Det är viktigt att du mäter din handled noga. Mät din handled med måttband.

Min mailadress är: [email protected]

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag bor i Göteborg och undrar om det är möjligt att möta upp dig för att köpa/hämta smycken? :)

Det rör sig om typ två par örhängen i sådanna fall :)



Jättefina saker gör du!

2011-03-20 @ 00:55:47
URL: http://josefinlundineverlund.blogg.se/
Postat av: josefin

sv; jajjemensan, jag ska kolla med min kompis i fall hon också vill beställa något så jag kan mejla dig i morgon med beställning!

jättefina saker, verkligen! :D

2011-03-20 @ 13:18:41
URL: http://josefinlundineverlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag har mailat dig flera gången, utan svar! Har lite frågor osv



2011-04-06 @ 21:58:22
URL: http://blondinkenyan.blogg.se/
Postat av: Jenny Al

Hej! har addat dig på msn, vet inte om du brukar accpetera?

har några frågor osv till dig!



:)

2011-04-24 @ 18:20:26
Postat av: Jenny

Hejhej!

Du har inte denna (artikelnummer:FKOE35

)i svarta fjädrar istället för vita ?Mvh Jenny

2011-10-11 @ 19:39:11
Postat av: Stephanie

Hej! Jag undrar om Ear-cuff med lång kedja och korsörhänge, 100 kr.

Artikelnummer: KMEC56, är det silver eller guld? :)

2011-10-17 @ 09:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback