Köpinformation

Inga smycken bytes

Smyckerna är beställningsvaror och de flesta är tillverkade efter kundens mått och behov och går därför inte att lämna tillbaka.
Jag kan däremot (mot en betalning för arbete på 30 kr) möta upp kunder ifall de skulle vilja ändra något på smycket, som t.ex. om det beställda måttet inte skulle passa eller andra önskemål om ändringar.



Leverans

Beställningarna kan ta upp till 14 dagar, beroende på hur många beställningar jag har för tillfället och ifall jag skulle behöva beställa hem extra material. Vanligtvis tar det bara några dagar.



Varje smycke är unikt


Alla mina smycken är handgjorda, och jag kan därför inte garantera att smyckerna blir exakt lika varandra. Främst när det gäller fjädrar och namnbrickor.
Alla fjädrar ser inte exakt likadana ut, de kan variera lite i form och storlek. Men skillnaden är knappt märkbar, och de fjädrar som skiljer sig stort mot de andra används inte.
Namnbrickorna görs också för hand, och därför kan jag inte garantera att bokstäverna blir helt raka. Men det gör som sagt att varje smycke är unikt, och dessutom charmigt!



Betalningssätt och frakt
Betalningen kan ske på två sätt.

För kunder i Kungsbackaområdet: jag kan mötas upp personligen och lämna din beställning för kontant betalning. Vid större beställningar kan jag även ta mig till Göteborg.

För kunder på längre avstånd: när jag fått din beställning så ger jag dig ett kontonummer som du ska sätta över pengar till. Det är viktigt att du lämnar en kommentar med ditt namn vid överföringen. När jag sett att pengarna kommit in på mitt konto så skickar jag din beställning genom posten, och då står ni för frakt.

Frakten kostar 20 kr.
Betalningssätt och frakt
Betalningen kan ske på två sätt.
För kunder i Kungsbackaområdet: jag kan mötas upp personligen och lämna din beställning för kontant betalning. Vid större beställningar kan jag även ta mig till Göteborg.
För kunder på längre avstånd: när jag fått din beställning så ger jag dig ett kontonummer som du ska sätta över pengar till. Det är viktigt att du lämnar en kommentar med ditt namn vid överföringen. När jag sett att pengarna kommit in på mitt konto så skickar jag din beställning genom posten, och då står ni för frakt.
Frakten kostar 20 kr upp till 250g.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback